Ahoj, to tak úplně nesouvisí s shooter mapou, ale spíše jak vytvořit shooter server se vším všudy. Píšeš tam i koupě repairu - to je pouze špatná specialita miki serverů. Pokud vyloženě nechceš shooter mapy na vlastní server, tak normálně vytvoř mapu, pak ji pošli a o zbytek se nestarej. Pokud se chceš naučit skriptovat, docela přehledný tutoriál máš tady na foru: 
viewtopic.php?f=18&t=15728, musíš se první naučit základy a jinak budeš muset prostě hledat na wikiMTA např.
Shooter script (aby mohla auta střílet):
clientShooting.lua:
Code:
 local shootingAllowed = true
 function playerSpawn()
 shootingAllowed = true
 end
 addEventHandler("onClientPlayerSpawn", getLocalPlayer(), playerSpawn)
 function doShoot()
 if shootingAllowed == true then
  if not isPlayerDead(getLocalPlayer()) then
   shootingAllowed = false
   local theVehicle = getPedOccupiedVehicle(getLocalPlayer())
   local x,y,z = getElementPosition(theVehicle)
   local rX,rY,rZ = getVehicleRotation(theVehicle)
   local x = x+4*math.cos(math.rad(rZ+90))
   local y = y+4*math.sin(math.rad(rZ+90))
   createProjectile(theVehicle, 19, x, y, z, 1.0, nil)
   setTimer(allowShooting, 3000, 1)
  end
 end
 end
 function allowShooting()
 shootingAllowed = true
 end
 for keyName, state in pairs(getBoundKeys("fire")) do
 bindKey(keyName, "down", doShoot)
 end
in meta.xml:
 <script src="clientShooting.lua" type="client"></script>