MSHost.cz https://forum.mshost.cz:443/ |
|
[DD]SevenTowers II https://forum.mshost.cz:443/viewtopic.php?f=30&t=1305 |
Page 1 of 4 |
Author: | 1MenuX1 [ Sun 17. Jun 2012 1:23:23 ] |
Post subject: | [DD]SevenTowers II |
Dnes jsem ještě v průběhu času vytvořil SevenTowers 2.V Trati je 7 mrakodrapů , avšak oproti původní 7towers se liší. Novinky : 1.Jsou tam náhodná auta , CP na nové auta zmizely. 2.Žádná oprava auta,jediné možné je /fix na serveru. 3.Nové racepickupy za 4-mi mrakodrapy ... -Jeden je špatný , neřeknu jaký, Jeden je Rustler(Letadlo s kulometem) --- Respawn všech racepickupů je 600 sekund ->10 min , tudíž si je mohou vzít jen 4 hráči. 4.Žádná těžká auta jako je DUNE , Traktor ... 5.Žádná vozidla která střílí(Tank ,SeaSparrow , ...), pouze Rustler. 6.Přejíždění z mrakodrapu na mrakodrap je jiné..(cesty z mrakodrapu na jiný) 7."Hypnotická" budova , bliká , což vás malinko hypnotizuje . Stejné věci : 1.Nitro je uprostřed Sedmi mrakodrapů 2.Sedm Mrakodrapů ... Nic jiného tam společného není. Doufám že to neberete jako úplnou kopii 7Towers , poněvadž je změněná. Screeny na shlédnutí mapy : 1.Trať screenutá zhora. 2.Náhled k trati 1. 3.Náhled k trati 2. 4.Motorka a další ... 5.Trať zdola ..(Vidíte že jsem použil nižší a jinačí budovu) 6."Tajný" pickup "tajného" vozidla. Doufám že se vám bude trať líbit, kdybyste ji chtěli dát na server , najdu soubory.Toť vše dnes a zatím zdarec . |
Author: | SULFANcz [ Sun 17. Jun 2012 10:44:53 ] |
Post subject: | Re: [DD]SevenTowers II |
Rozhodně to může být zajímavá varianta, některým hráčům se již původní mapa [DD] Seventowers trochu zajídá . Nepochopil jsem ale systém sbírání checkpointů - nově se tedy po sebrání změní vehikl, ale neobnoví životy na 100% a všechny checkpointy budou s auty na pevně daném místě, nebo se budou objevovat náhodně? A případně, bude jich třeba 10 naráz aktivních (to by vysvětlovalo respawn na 600 sekund), nebo pouze jeden a po sebrání opět další? Na závadu možná může být málo cest mezi mrakodrapy (paprskovité uspořádání), jelikož hráči nebudou mít motivaci jezdit po celé mapě, jen stát na jedné z věží a čekat, než se tam checkpoint objeví, protože přejezdové cesty budou velice vytížené a tudíž hrozí i velká pravděpodobnost kolize nebo spadnutí. Jako výhodu bych asi viděl odstranění tanku a hydry, na druhou stranu odstranění ostatních těžkých vozidel je na škodu, jelikož hra bez nich bude velice zdlouhavá. |
Author: | 1MenuX1 [ Sun 17. Jun 2012 12:43:01 ] |
Post subject: | Re: [DD]SevenTowers II |
Zadne CP s opravou ani tak tam nejsou , nic takoveho.Pouze za budovami jsou ty Pickupy ktere se respawnuji 1x za 10 min .. -K těžkým vozidlům : Jsou tam různá , těch těžkých je málo , je tam Sanitka , SWAT , Náklaďák(nebo co) ,Sandking , a další , viz. 2.screen , vlevo / vpravo budova. -K přejezdům přes budovy : Je to takto udělané schválně , ale jak vidíš ,(screen zhora) tak nejlepší přejezdy jsou k prostřední budově.Mezi těmi ostatními je to těžší , to je schválně , stejné to přece neudělám -K Délce trati : Hra nebude zdlouhavá , protože tam nebudou opravy ani tak , tudíž je to rychlejší než klasické SevenTowers , které vám dá po projetí CP nové auto + opravu , zatímco tady žádné takové CP nejsou , jedině to nitro, které je na prostřední budově uprostřed. |
Author: | SULFANcz [ Sun 17. Jun 2012 13:03:23 ] |
Post subject: | Re: [DD]SevenTowers II |
Ještě mě napadá, jestli to nebude příliš zvýhodňovat hráče s velkým množstvím cash, aby si opravu koupili (/fix). |
Author: | 1MenuX1 [ Sun 17. Jun 2012 13:07:33 ] |
Post subject: | Re: [DD]SevenTowers II |
To boužel už není moje věc , to je věc serveru..,ale nemyslím si že by utráceli za jednu trať jen aby vyhráli, takovýchto tratí bez opravy je mnohem víc ne ? |
Author: | SiFucz [ Sun 24. Jun 2012 16:31:34 ] |
Post subject: | Re: [DD]SevenTowers II |
Súhlasim zo Sulfanem .... dobrá výhoda že tam niesú napr. rhino , hunter , hydra a pod. ale trápi ma to rozpoloženie tých mrakodrapov mohol si to udelať do okruhu nebo do obdlžníka ale asi si to udelal schválne len teraz nevím čo se udelá když niekto pôjde na posledný mrakodrap a chce sa vrátiť s5 ako to udela keď mu niekto bude blokovať cestu lebo ako vidím je tam len jedna úniková cesta ale inak je to skvele klobúk dole |
Author: | 1MenuX1 [ Mon 25. Jun 2012 18:05:22 ] |
Post subject: | Re: [DD]SevenTowers II |
Ty prejezdy jsou schvalne,nebude to prece lehke.Diky za hodnoceni,ale miki prijma jen DM mapy(Lost Gamers neprijal/rikal ze je "staromodni",dekorace zle),a DaV jaksi mi nechce potvrdit skype. |
Author: | MaTysk* [ Mon 25. Jun 2012 20:35:56 ] |
Post subject: | Re: [DD]SevenTowers II |
Len to nie z SevenTowers by sa zmenila mapa na SevenTowersII to by ma už fakt kleplo |
Author: | SiFucz [ Tue 26. Jun 2012 6:54:08 ] |
Post subject: | Re: [DD]SevenTowers II |
no ako SevenTowers je zlá mapa nemá zmysel ju hrať a navíc ta mapa je o štastí kto skôr získa Hunter, Rhino alebo Seasparrow ale ta SevenTowers II vyzerá byť tak skôr lepšia ako ta stará 7T aspoň sa ty nebudú bugovať tie veľké autá,vrtulníky a lietadla a zároveň sa to priblíži víc k DD ako FUN . |
Author: | MaTysk* [ Tue 26. Jun 2012 15:19:02 ] |
Post subject: | Re: [DD]SevenTowers II |
Tak to máš zase pravdu |
Page 1 of 4 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |